MR&MRS – ÁLOMESKÜVŐ A FŰSZERSZIGETEN – ZANZIBAR

álomszép óceánpart | hófehér homok | romantika | naplemente cruise | csak Ti ketten | egzotikus kalandok | isteni trópusi gyümölcsök

Az utazás fénypontjai

• Esküvői szertartás
  • Professzionális fotók és videó
  • Nászút Zanzibár álomszép óceánpartján
  • Romantikus vacsora és tábortűz
  • Mezítlábas beach piknik
  • Naplemente cruise
  • Fűszerfarm látogatás és gyümölcs kóstoló
  • Lakatlan lagúna hajókirándulás és piknik ebéd
2022. január-február
egyéni utazás (2 felnőtt)
KÉRJÉTEK AJÁNLATUNKAT 🙂

MINTA ÖSSZEÁLLÍTÁS

1. nap: WELCOME TO THE PARADISE!

Európai indulásotok másnapján érkeztek meg Zanzibár repülőterére, ahol már várnak Benneteket és privát transzferrel utaztok az óceánparton lévő, minden kényelmet kiszolgáló szállásotokra. A nap hátralévő részében kipihenhetitek a repülőút fáradalmait a hófehér homokos tengerparton.

(ellátás: késői reggeli és vacsora)

2. nap: ENJOY THE PARADISE – ROMANTIKA – MASSZÁZS

A mai napotokat szabadon tölthetitek. Délelőtt egy romantikus páros masszázs vár Rátok.

(ellátás: reggeli és vacsora)

3. nap: MR&MRS – A NAGY NAP

Eljött a várva várt nap, amikor örök hűséget fogadtok egymásnak 😊

4. nap: NAPLEMENTE CRUISE – ROMANTIKA

A mai napotokat szabadon tölthetitek.

Délután 17 órakor egy romantikus (privát) naplemente kaland vár rátok egy tradicionális afrikai csónak fedélzetén.

(ellátás: reggeli és vacsora)

5. nap: STONE TOWN – KULTÚRA – MŰVÉSZET

Ma egy egész napos kalandra indulunk. Helyi idegenvezetőnk, Fatma reggel érkezik értünk és privát kisbusszal (kb 1-1,5 óra) átutazunk a sziget másik felére, hogy felfedezzük Zanzibár város régi központját „Mji Mkomwe” óvárosát (angol nevén: Stone Town). Stone Town a rabszolga-kereskedelem központja volt Afrikában. A Kőváros köré vályogházak épültek, ahol az újonnan érkezők telepedtek le a régi időkben. Zanzibár kultúrális és történelmi központja ma is működő ősi város Kelet-Afrikában, mely az UNESCO Világörökség részét képezi.

Zanzibár óvárosa nagyon változatos, különböző kultúrák keverednek benne, arab, afrikai, indiai és európai, melynek köszönhetően rendkívül izagalmas hangulatot áraszt. Az óvárosban sok régi épület található, köztük egy az 1600-as évek végén arabok által épített erőd. Végigsétálunk a kacskaringós, szűk sikátorokon, megnézzük Freddy Mercury szülőházát (kívülről), láthatunk mecseteket, katolikus templomokat, szebbnél szebb kézművestermékeket kínáló kis galéráikat. Látogatást teszünk a volt rabszolgapiacon, a régi erődnél, a Darajani piacon, a Szultán Palotájánál.

Megismerkedünk Zanzibár művészetével és kultúrájával, melynek keretében felfedezzük az óváros csodás faragott ajtajait, ellátogatunk a régió egyetlen zeneiskolájába, ahol akár ki is próbálhatjuk a helyi hangszereket, valamint megismerkedünk a henna festés és fafaragás mesterségével.

(ellátás: reggeli és vacsora)

6. nap: PIHENÉS A PARADICSOMBAN

Egész napotokat szabadon tölthetitek.

7. nap: FŰSZERTÚRA – JOZANI TRÓPUSI ERDŐ KALAND – KOLOBUSZ MAJMOK

Ma egy nagyon érdekes nap vár ránk. Első állomásunk egy hatalmas fűszerfarm. Zanzibár évszázadok óta a világ egyik legnagyobb fűszertermelője. A sziget legnagyobb része ma is fűszerültetvény. Megismerkedünk a sziget legjellemzőbb gyümölcseivel és fűszernövényeivel, köztük a fekete bors, az illatos szegfűszeg, a kardamom, a curry, a fahéj, a vanília, a szerecsendió, a citromfű és a gyömbér. Mindent megszagolhatunk, megkóstolhatunk, megtapinthatunk. Rengeteg érdekes információt kapunk helyi idegenvezetőnktől: miből készül a lidokain, hogyan fejlődik ki a virágból a banán,  melyik növény nedve a jód, hogyan fogyasztják a kakaó gyümölcsét… de ez csak egy kis ízelítő. Fűszertúránkat egy gyümölcskóstolóval koronázzuk meg, megízlelhetjük a szezonális gyümölcsöket: ananászt, mangót, banánt, narancsot, mandarint, avokádót, papaját, grapefruitot, csillaggyümölcsöt, maracujat. Akinek kedve van, vásárolhat helyi fűszereket, teát, kávét.

Folytatjuk kalandozásunkat a Jozani trópusi erdőben, mely Zanzibár legnagyobb erdeje és természetvédelmi terület. Izgalmas erdőtúránk keretében megismerkedünk a dzsungel gyógynövényeivel, melyeket a mai napig használnak a falubeliek a hétköznapjaikban és testközelbe kerülhetünk a mókás pofájú Red Colobus majmocskákkal is. A védettséget élvező majmok csak itt élnek az egész világon! A majmokat nem kell keresnünk, mert kíváncsiságuknak köszönhetően elég közel jönnek hozzánk és bár vadon élnek, hagyják magukat fényképezni. A majmokon kívül sok különlegességet is láthatunk, hiszen az erdő ad otthont több mint 50 fajta pillangónak és vagy 40 fajta madárnak.

Majd a közeli pillangófarmra látogatunk, egy kicsi, de nagyon kedves kis hely, ahol megismerkedhetünk a csodás pillangók életciklusával. Láthatunk apró tojásokat, bábokat, hernyókat, szárnyacskáikat szárító, frissen kikelt lepkéket.

(ellátás: reggeli, falusi ebéd és vacsora)

8. nap: PIHENÉS A PARADICSOMBAN

Egész napotokat szabadon tölthetitek.

(ellátás: reggeli és vacsora)

9. nap: HAZAUTAZÁS

Egész napunkat szabadon tölthetjük. Gépünk délután/este indul.